Autorka o książce

Motto książki:
Kiedyś wierzyłam, że żyję swoim życiem na jawie, a w czasie snu moja psychika pokazuje mi obrazy pozwalające lepiej je zrozumieć. Jeśli rozłożę te obrazy lub sny na elementy pierwsze (symbole) i przeanalizuję je, uzyskam głębsze zrozumienie mojego osobistego procesu i historii.

Teraz wiem, że pracą mojego życia jest patrzenie na śnienie z odwrotnego kierunku. Śnienie ofiarowuje nam obrazy i wibracje z Sieci Śnienia – opcje gotowe, żeby przybrać formę.

Śnienie przynosi nam przyszłość.


Autorka o książce:
MÓJ DAR DLA CIEBIE
Pierwsza część tej książki opowiada moją historię jako śniącej. Uważam, że to ważne, aby śniące z różnych miejsc na świecie pamiętały swoje historie i dzieliły się nimi. Mam nadzieję, że kiedy posłuchasz mojej historii i zrozumiesz ją, twoja stanie się dla ciebie jaśniejsza. Kiedy zaczęłam przypominać sobie siebie jako śniącą, zaczęłam „przypominać” sobie moje prawdziwe ja i pracę mojego życia. Mam nadzieję, że twoje doświadczenie będzie podobne!
W pierwszej części opisuję również techniki, których nauczyłam się od moich nauczycieli z wymiaru śnienia. Pokazują, w jaki sposób Księżyc wpływa na nasze śnienie i jakie rodzaje snów mogą pojawić się w określonych okolicznościach lunarnych. Dzięki nim dowiesz się, kim jesteś jako śniąca i jak rozpoznawać i opisywać swoje wzorce śnienia.
Druga część dotyczy zmieniającej życie praktyki duchowej, jaką jest krąg snów – jest to struktura, która pomaga korzystać ze śnienia jako metody wzbogacającej twoje życie. Moje kręgi snów przypominają starożytne kręgi kobiece, jednakże przez lata uzupełniłyśmy naszą praktykę o własne odkrycia. W tej części książki opisuję, czym jest i jak działa krąg snów.
Części trzecia i czwarta dokumentują odkrycia moich kręgów. Zebrałam sny, osobiste wypowiedzi śniących i ich doświadczenia życiowe, aby pokazać, w jaki sposób krąg snów może zmienić twoje życie.
Czytanie tej książki może być niezwykłym doświadczeniem (tak samo było z jej pisaniem), ponieważ o śnieniu nie da się mówić bezpośrednio, tak jak nie da się go w pełni zdefiniować. O śnieniu można mówić tylko przez metaforę. Trudno precyzyjnie wyjaśnić, czym jest śnienie, jednak żeby być śniącą, trzeba niezwykle precyzyjnie żyć snem. To książka dla śniącej w każdej czytelniczce. Przemawia do tych, którym znana jest tajemnica metafory i które potrafią z niej korzystać. Aby czytać tę książkę, czytelniczka potrzebuje dostroić do niej swoją świadomość i czytać z perspektywy macicy – z perspektywy cyklu, z perspektywy śnienia. Książka ta opisuje  zarówno  osobisty,  j a k  i  zbiorowy proces, którego nie da się zobaczyć ani dotknąć, ale który ma swoją wagę. Warto, abyś sprawdziła podane tu informacje, używając swojej intuicji i wiedzy, i korzystała z nich, pozostając zgodzie ze sobą. Napisałam tę książkę, aby obudziła w tobie prastare wspomnienia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Noc mocy Księżycowej, czyli kiedy przychodzą ważne sny

jak pamiętać sny?

Biały Słoń