Recenzja Joanny Skrzyszowskiej


Recenzja Joanny Skrzyszowskiej z bloga Białucha
Śnienie jako praktyka duchowa. Connie Kaplan

Wiecie jak to jest, kiedy przez bardzo długi czas, praktycznie przez całe życie, intuicyjnie czujecie, że jest coś, co wam umyka, coś, czego nie możecie zdefiniować, a czego jednocześnie bardzo pragniecie; coś bez czego rzeczywistość i jej przeżywanie zdają się niepełne, niewystarczające, ale zupełnie nie możecie zdefiniować co to takiego? Miałam tak od zawsze i tą zagubioną częścią układanki w moim przypadku była duchowość. Szukałam jej w kościołach, w religioznawstwie, w naukach wschodnich, w praktykach medytacyjnych. I nigdzie do końca nie znajdowałam. Trzymałam się więc czego popadnie – relacji, psychologii, a nawet odrobiny magii, starając się wydobyć sens z doświadczeń i przemian w moim życiu. Nigdy nie czułam pełni satysfakcji, zawsze wiedziałam, że jest więcej i że to więcej ma dużo wspólnego z byciem kobietą. Aż przeczytałam „Śnienie”.

czytaj więcej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Noc mocy Księżycowej, czyli kiedy przychodzą ważne sny

jak pamiętać sny?

Biały Słoń